mandag 10. september 2007

Ekkelt...

Jeg skal innrømme at dette innlegget muligens ikke blir et av mine mest delikate, men jeg vil gjerne bare få ytret noen av mine tanker som jeg ikke helt syns kvalifiserer til en prat - det kan fort få litt "too-much-information"-preg. Skriving er derfor fint! :)

Jeg syns nemlig ikke det er så veldig gøy å komme på badet om morgenen og bli møtt av - ja- bremsespor (!) i doen!!!! Enda mindre behagelig blir det dersom det i tillegg er mine gjester som blir møtt av dette synet (ja det har skjedd flere ganger!). What the fuck er det som skjer med mennesker??? Mangel på dobørste er ihvertfall ikke problemet, den står der så pent og pyntelig på siden. SÅ BRUK DEN DA!!!! Ærlig talt...

Ettersom vi beboere har hver våre hybler, og bare har badet på deling, er det ikke så ofte at vi ser hverandre her i toppen av Kongens. Det funka fint da jeg for ikke så lenge siden hang opp en lapp der jeg (uten at det i grunnen burde være nødvendig å gjøre oppmerksom på...) ba enkelte om å tørke opp vannet på gulvet etter at de hadde dusjet. Litt kjedelig å måtte ty til mikroskop for å finne en tørr flekk på sitt eget bad liksom... Men jeg føler liksom at det blir litt i merkeligste laget å be en 26 år gammel mann om å tørke opp bæsjen sin?! Nei vet du hva... Og mens vi først er i siget: en viss person i denne etasjen har heller ikke lært å skru igjen vasker etter bruk - jeg har nemlig kommet inn på badet og funnet vasken rennende på fult!! Og stadig vekk kommer jeg inn og finner vasken veldig på det dryppende. Seriøst, det kan da ikke være så vanskelig å skru vasken helt igjen??
For å sitere Charlotte: mangel på selvrespekt, eller mangel på respekt overfor andre?

2 kommentarer:

Aase Helene sa...

Æææsj...

Kongensgate Sporveier.

Hahaha;)
Du kan jo sette opp en lapp der også??

Ingrid sa...

"Hei alle sammen. Vennligst tørk opp bæsjen deres. Dobørsten står ved siden av doen. Hilsen Ingrid i midten."

*gliis*