fredag 18. mai 2007

Hallo..? Hjelp..?

Som aleneboer har jeg to ting jeg frykter: overfall og strømbrudd. Rett og slett fordi jeg er like maktesløs i begge situasjoner. Hva gjør man så da når strømmen går midt på dagen? Jeg prøvde først å tenke at "heldigvis...strømbrudd er jo, tross alt, mye bedre enn overfall". Men det hjalp ikke så veldig i lengden, strømmen kom jo ikke tilbake igjen av den grunn... Og sikringsskap er for meg like uforståelig som arabisk. Så der satt jeg i mørket, og fikk nok en gang bekreftet at jeg dessverre ikke er skapt for å bo alene...
Det tok vel sånn ca en halv time før strømmen på mirakuløst vis kom tilbake igjen. Det er fint når ting bare fikser seg selv altså... I could get used to that...

...takk til alle mine kjære stearinlys som hjalp meg gjennom den tunge tiden...

3 kommentarer:

Pyselotte sa...

Men du Ingrid..Du er jo ikke en ordentlig aleneboer (som jeg hihi) du kan jo bare snakke med naboen din? (som forhåpentligvis snart har tenkt å flytte moahaha)

Ingrid sa...

Moahaha!! Han er borte for helgen ihvertfall. Men før han dro, prøvde han å fikse det. Tror han skjønte like lite som meg...men han visste ihvertfall hvordan man åpnet sikringsskapet da..eh..

Unknown sa...

Stearinlys er jo helt topp det.
Haha... Føle du ska ver litt imponert av meg nå, som både fant ut at man kunne legge inn kommentarer her, og at man måtte logge seg på som bruker for å gjør det.. Og dermed måtte jo eg lage meg en egen, ny konto. Alt for å ikkje lese matte.. yeah!!