fredag 25. mai 2007

Fredag er Frøy og Frejas dag...

Det var ihvertfall det jeg lærte på den meget morsomme quizen på tirsdag! Team Kultopia på 3.plass, vi rykker stadig fremover ;) (dessuten viste jeg meg å være en rev i dart..!)

Ettersom den fæle musikkorenterings-mandagen satte sine spor, både fysisk og mentalt (jeg hadde skrive-gangsperr i armen hele tirsdag, OG søvnproblemer mandag kveld, ettersom Eine Kleine Nachtmusik forble dagens indre landeplage og dessverre ikke tok kvelden like tidlig som meg..!!), var jeg stygt redd for at resten av vår heftige eksamensuke skulle bli noe redusert.. Men neida! Det har rett og slett gått kjempefint, med pianoeksamen på onsdag og hørelære-eksamen i dag. Det er forresten veldig gøy når pianolærer Bernt sender melding onsdag kveld for å ønske lykke til på eksamen.. Ingen som forteller ham noe stakkar.

Jeg vil rette en spesiell takk til Mor Aase Helene for den eksamens-inspirasjonen hun har vært denne uken. *ler høyt*

Ellers har jeg hatt en veldig bra matuke! Jeg er blitt riktig så god på hvit saus, bare så det er sagt. Hovedseansen fant imidlertid sted på onsdag, i Bispegra Omsorgssenter, nærmere presisert i lø residans dø Karoline et Tor Anders. *Den store middagen* har vært planlagt og ustanselig snakket om siden de søte Tommy-tider, og da Bjørn og jeg endelig mottok skriftlig invitasjon, var gleden (og forventningene!) til å ta og føle på. Og OM de infridde! Herlig land for en bra middag, bilder kan beskues på Bjørns blogg. Men bra-matuken stopper ikke med det! Det blir nemlig ikke verre av at Anders en helt alminnelig torsdag bestemmer seg for å vise sine kokkeskills, og tryller fram en fancy kyllingrett på mitt eh...lite avanserte hybelkjøkken for å si det sånn... Lett!

Nå skal jeg på sykebesøk til Bjørn og drikke smudi. Deretter venter big horn steak house og ut-kveld med resten av klassen :) Fin avslutning på en fin (host..) uke!

Ukens godgjerning: Jeg har sponset "Lille-Tommy" Bork sin klassetur til Evje ved å kjøpe en vaffel. Ooh...

Ingen kommentarer: