søndag 22. august 2010

Det siste døgnet i tekst og bilder

Stand up-festivalen 2010 er ferdig for denne gang, og det måtte selvfølgelig feires, også for oss som har vært blide og hardtarbeidende slaver under hele festivalen. Gjengen på Latter (med unntak av sånn ca...bare meg) er veldig glad i å ta seg en real fest så ofte de kan, med nachspiel og hele pakken. Jeg pleier allerede å være godt plantet under dyna mi når resten av gjengen begynner å i det hele tatt tenke på nachspiel, derfor hender det kun en sjelden gang - omtrent hvert skuddår - at jeg faktisk er å finne på et. Følgelig kan kvelden/natten i går regnes som en liten sensasjon i mitt øyemed (dessuten var det på vei hjem uansett, det hjalp litt).

Når alt kommer til alt kan nachspiel være vel og bra det, spesielt når fellesbetegnelsen for alle som er tilstede er "latter". Men klokken blir uansett aaaaalt for mye, og selve tidspunktet for når Anja og jeg endelig tok til vettet og vendte snuten hjemover egner seg ikke helt på trykk... Bildet får snakke for seg selv: 
Nattmatmenyen (som jo egentlig ble frokost...) besto av hjemmelagde rundtstykker og brunost + et par episoder av The Hills. Ikke feil! Mye bedre enn kebab ihvertfall. Jeg fikk meg noen timer på øyet før jeg følte at dagen var alt for godt i gang uten meg. Da sto jeg opp og prøvde å finne all verdens unnskyldinger for å slippe å gå og trene. Som sendt fra oven fikk jeg plutselig melding av Tonje, og treningsplanen ble raskt til en mye hyggeligere søndagstur med påfølgende brus og vaffel på Litteraturhuset med disse to spreke jentene:
And what's even better - vi er blitt naboer!! :D Vi skal gjøre Majorstua og omegn meget farlig i den kommende tiden, beware...

2 kommentarer:

Tonje sa...

Haha! Ska sei Ingrid, du på nach! D sa du ingenting om! Hoho :D Men d va ein bra søndag! Håpe d bler mange av de :D

Ingrid sa...

Haha, eg va nok så medtatt etter bare tre timers søvn at eg glemte det ut :P Ja te søndager!! :D