lørdag 12. juni 2010

Dårlig stemning!!

Jeg våknet opp i morges - til dette:
En død mobil!!! Er det mulig!! Jeg har jo skjønt en stund at den kanskje sang på siste verset (spesielt etter den lille badeturen den fikk seg i doskåla her forleden), men den kan da ikke bare forlate meg på denne måten! Jeg har fortsatt et ørlite håp om at jeg (evt. noen) skal klare å vekke den til live igjen, men jeg innser mer og mer at min kjære kompis nå har brukt opp sine ni liv - og vel så det.

Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg må klare meg som umobil. For jeg er nemlig ikke en som bare kjøper seg ny mobil fordi det kom en ny modell, eller fordi jeg ble lei av den gamle. Her bruker man den telefonen man har til den selv sier ifra når ikke vil mer, ergo har jeg ingen reservemobil på lager til situasjoner som dette.

Bedre ble det ikke da jeg stakk innom Telebutikken på Oslo City for å høre om de hadde peiling på hva som var galt. Idet han ene tok ut batteriet, utbrøt han: åja, nå skjønner jeg jo hvor feilen ligger! Håpet mitt får plutselig et realt oppsving, og jeg er helt sikker på at alt er i sin skjønneste orden igjen, før han fortsetter: haha, du har jo onecall! DÅRLIG STEMNING!!!

Så nå ligger jeg her og vet ikke hvordan jeg skal våkne til et anstendig tidspunkt i morgen, for det gikk akkurat opp for meg at jeg jo ikke lenger har vekkerklokke heller.... Jadda!! Ikke det at jeg skal så sabla mye i morgen, jeg bare liker å stå opp tidlig nå som det er ferie, og bare kjenne på følelsen av å ikke måtte gjøre noenting... :) Men nå må jeg jo skaffe ny mobil, så der røk både ferietiden og det lille jeg har gjort meg fortjent til av feriepenger så.... Happy holiday Ingrid! Trøstespisemeny: moreller og smash. For tenk.
(Ja, det er med vilje at morellene ser ut som "øyne", evt solbriller om du vil. Litt dårlig fantasi må man få lov til å ha når ulykken er over en)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Når det gjelder mobil:
Jeg vet hvordan det føles.. Min kjære mobil tok kvelden for et par måneder siden, etter nesten seks år i trofast tjeneste..Da jeg i panikk sprang ut og kjøpte ny telefon, resulterte jo dette i at jeg skiftet merke (fra Samsung til Nokia)..Dette har resultert i utrolig mye frustrasjon..ingen av tastene har lenger samme funksjon... Jeg begynner imidlertid å lære, å klarer nå å skrive hele tekstmeldinger uten å bruke en time eller slette hele meldingen når jeg er ferdig.... jeg kan bare si en ting: lykke til

Ingrid sa...

Det finnes ingen andre modeller enn nokia må vite!! Ingen bruksverdige ihvertfall :P
Nokia 4evah<3

Unknown sa...

Hm.. Merkelig da at Samsungen min holdt knirkefritt i seks år, og har vært igjennom det meste uten å feile..... Nokia derimot.. hm..