tirsdag 20. mai 2008

I never thought I'd say this...

EKSAMENSOPPGAVENE ER FERDIGE!!!

Og Walters mandler smaker forferdelig godt...

Jeg har faktisk sommerferie - og kalenderen har såvidt tippet 20.mai. Det må være ny rekord! Men hei - sa jeg sommerferie..? Nå ja, hadde det ikke vært for den 230% jobben jeg har påtatt meg, deltidsjobben jeg har utenom den igjen + sommerjobben jeg skal ha i sommer, så ja...kanskje sommerferie.

Jeg skal opp kl syv i morgen og hente noen vakre unger på togstasjonen. Og jeg setter pris på at "sommerferien" innvies uten regn, takk.

Jeg har sluttet å spise snop. Eller - det vil altså si at jeg kun får spise snop en gang i uken. Is er ikke snop. Lett. Walters mandler er forsåvidt snop, men det innebærer at resten av uken blir snopefri. Kanskje jeg skal lage en oppfølger til "bjørn lærer deg om økonomi" kalt "ingrid lærer deg om godteri". Maybe I will...


Dette er ikke godteri...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Me har begynt på samme "diett". Verste eg har vært med på te nå, gått to dager og eg føle meg tom innvendig! Ka e denne sommerjobben du har fått deg?

Pyselotte sa...

Charlotte ønsker seg en liste over hva som ikke betegnes som godteri. Bursdagsgaven din venter forresten på deg. ;)

Ingrid sa...

Liste will come!
Tine sjokomelk (den lille søte kupakningen) e ikkje snop - det drikke eg nå mens eg ser grand prix :P *Naamm*

Sommerjobb: dette har me nå snakka om Helene..! Ravnedalen - konsertscene og sommerrestaurant.

-oj sa...

sommer allerede? drøyt! jeg må sitte her nede i utkanten av verden helt til midten av juli -og må være tilbake på høvelbenken allerede etter fem uker :-(

Tyskerne har en merkelig måte å feriere på..