søndag 10. februar 2008

Is i magan...

Jeg har vært i Himmelen. Den var rett nede i gata, på Kick nærmere bestemt. For når kombinasjonen lørdag + fri (FRI!) inntreffer, og matcirkus arrangerer gratis gourmetlønsj - da er ikke jeg vanskelig å be. Himmelen ble derimot et faktum da jeg oppdaget at denne lunsjen også inkluderte gratis isbar! GRATIS ISBAR!!! Det er sånn som jeg bare har drømt om i mine villeste fantasier. Det ble et par forsyninger for å si det sånn, 14 kuler i alt. Ikke at jeg ble stappmett av den grunn...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Og i dag da vi kom på Kick for å rigge i dag, så var den der ennå! Og vi spiste mer is:-)

Pyselotte sa...

14 kuler?! Ingrid, du er fantastisk!
Tror nesten ikke engang jeg kunne klart å holde følge med deg på den der..

Ingrid sa...

HVORFOR SA INGEN IFRA TIL MEEEEEG????? NOOOOOOOHOOOOO!!!