mandag 5. november 2007

V.I.P.-information!

Jeg har gjort som Karoline, og ordnet det slik at hvem som helst nå kan legge igjen kommentarer på denne bloggen - registrert google-bruker eller ei :D Hurra for det!

I dag har jeg lekt skoleelev igjen (eller student om du vil...). Jeg har nemlig hengt i to timer i gangen på G-bygget, hamret på det stakkars forhatte flygelet i gangen, snakket med gamle kjente og kjære, for så å sløve enda halvannen time med Charlotte i kantinen. Ja, det var faktisk slik store deler av fjorårets studenttilværelse utartet seg :)

I dag er dessuten første ordentlige høstdag spør du meg. Regn, kulde og gjennomvåte sko - grrr!!!! I nuet sitter jeg strategisk plassert foran en ovn på fullt, med ullsokker og skjerf! Jeg har dessuten gjenopptatt det gode gamle kjesk-trikset: surmelk og sukker! Mmm :)

Stemmen er nesten tilbake! Fest og glede! Og enda mer fest og glede skal det bli i morgen, da skal nemlig MariKlingKling og jeg (og forsåvidt Anders - bare fra en litt annen vinkel) på Vreeswijk-cabaret, med påfølgende forsinket bursdagsmiddag på Kick! Helaftens! Jeah!

2 kommentarer:

Pyselotte sa...

Selvsagt skjer ikke vår vilje. Det ville være for godt til å være sant.

Anonym sa...

Spesielt når enkelte ikke vet hva de skal gjøre dersom de mister telefon-numre... Hmf!!!