mandag 15. oktober 2007

Dette ordet skal jeg lære meg:

4 kommentarer:

Aase Helene sa...

Wow, Ingrid!! Du tar deg ikke vann over hodet nå da...??;)

Betsy sa...

Ingrid..
Mål i livet er viktig. Da har du noe å strekke deg etter. Du har jo tross alt ikke noen mål på skolen du må strekke deg etter. Heldiggrisen..!! :)

-oj sa...

politisk bevisst, til og med?
Jeg syns du har satt deg et perrfekt mål, Ingrid! problemet med det ordet (med den layouten) er at det til en hver tid må ligge en forklaring bak. Hva mener du, for eksempel?

her nede er det ingen som skjønner hva jeg snakker om når jeg viser frem min grønne button med 'stem nei' på..

Ingrid sa...

Hahaha, jeg vet, jeg søkte på bilder med NEI-ordet på, og alt jeg fant var Nei til EU-logo! Men det får gå, selv om det ikke handler om EU...ikke denne gangen;) Det går mer på at jeg skal slutte å la meg pille på nesen av sleipe arbeidsfolk ;) Hoho