mandag 24. september 2007

Oppdatering episode 2

- Aim bækk fråm Pæriss!! Bilder kommer (jeg har planer om å prøve meg på slideshow, wohoo!) Til alle som ikke har vært i Paris - dere har bare én eneste ting å gjøre: få ut finger'n, drit og dra! Nei huff for et språk... Men det er rett og slett bare så enkelt :) Paris er fæææntæstikk! Eller très fantastique om dere vil. Selvfølgelig... Hihi <3

- Le petit canarde est jaune, et il y a beaucoup de fleurs dans la jardin. Verdens beste franske setning, som forsåvidt er den eneste setningen min fetter kan etter fem år med franskundervisning. Jeg tror det skal bety "den lille anden er gul, og det er mange blomster i hagen" ...eller noe i den duren.

- Jeg har fem måneders-jubileum som blogger. Hurra for meg, det er jo ikke et halvt år en gang...

- Min oppsiktsvekkende og faretruende sans for desserter nådde nye høyder nede i franskmennenes hovedstad. Say no more... Spør reisefølget.

- Disneyland er IKKE oppskrytt, det er faktisk stedet der til og med damer på førti føler seg fem år igjen. I did. Men jeg er bare halvveis til førti, bare så det er understreket.

- Jeg kommer til å sette ny personlig rekord i antall besøkte land i løpet av et år! Hele syv land skal innen utgangen av 2007 ha hatt gleden av å huse meg, enten det er snakk om uker, dager, eller kun et par timer. Spesielt siden juli har det vært særlig høy aktivitet på utenriksfronten, da jeg har besøkt et land i måneden, og kommer til å fortsette med det fram til desember (skal vel få presset inn noe da og...moahaha).

- Avslutningsvis kan jeg nevne at i nuet sitter Ændørs (ja jeg har slått meg litt på norsk skrivemåte av engelsk uttale;) og dirigerer en barokkinnspilling av det ene eksamensstykket han spillte på videregående, godt akkompagnert av litt "grrrompompompom", "gøkk gøkk", "doo doo" og "herregud, klarte jeg å spille dette?!" Fin underholdning :)

Ingen kommentarer: