lørdag 29. september 2007

Excuse me - change of plans!

Slik så opprinnelig min uke ut:
Mandag: fri
Tirsdag: fri
Onsdag: fri
Torsdag: fri
Fredag: fri
Lørdag: fri
Søndag: fri

Slik endte min uke opp:
Søndag kveld: Hei Ingrid, kan du jobbe i morgen (mandag)? Jadda, jeg kommer!
Mandag kveld: Hei, kan du jobbe i morgen? Selvfølgelig!
Tirsdag kveld: I morgen kveld skal vi ha 100 personer på middag her, kan du jobbe da? Kom halv seks. Den er grei!
Onsdag morgen: Hei, jeg skal på legevakten kl 13, kan du jobbe for meg imens? Jepp!
Onsdag kl 14: I'm back, takk for hjelpen. Kan du komme igjen halv fem og hjelpe meg å stenge kafeen og gjøre klart til middagen? Og jobbe på lørdag? Ok!
Torsdag: Ingenting skjer..! Wow, har jeg rett og slett fri?!
Torsdag kveld: Hei, kan du hjelpe meg og stenge kafeen i morgen kl halv fem? Så kommer det 70 personer kl 18 som vi skal skjenke vin til, ikke lenger enn til kl 21. Kan du jobbe da? Ja, men jeg må gå kl åtte altså, så da må noen jobbe fra åtte til ni.
Fredag kl 18: Nå kan du bare gå hjem altså, jeg kan jobbe i kveld jeg. Javel..?
Lørdag: Jeg har allerede sagt ja til å jobbe i dag.
Søndag: Egentlig fri, men den ukentlige vasken av kafe-kjøkkenet venter! Min jobb...

Godt man er fleksibel eller? :P

2 kommentarer:

Aase Helene sa...

Jeg heier på deg!:)

Mari sa...

Flink Ytrings, dette står det respekt av!