tirsdag 28. august 2007

Oops...

Bloggen er blitt forsømt den siste uken - derfor en kjapp oppsummering!

- Årsaken til forsømmelsen må rett og slett være at - Oiii! NÅ leker vi sommer!
Hva skjedde? Sol og sydentemperaturer - og det i en hel uke! Hurra :D Jeg kan ærlig innrømme at jeg så og si bodde utendørs fra tirsdag til fredag, er det sol så skal den pokker meg nytes!

- Gro er blitt en flittig Kristiansand-besøker, noe jeg setter stor pris på! Alltid veldig fint å få litt friske pust hjemmefra, det gjør godt for min etter hvert noe utvannede dialekt. Kirkefestspill-musiker var hun og - dette er jenta si det (som ennå ikke har fylt 20, hahaha)!

- Helgens store begivenhet var selvskreven omtrent en uke i forveien, da Anders og Vegard inviterte til viltgryte i Dronningens gate..! Jeg synes det er rimelig sterkt gjort å diske opp med søndagsmiddag (OG dessert) til elleve mann - og sitte igjen med rester for tre uker til ;) Tro det eller ei, men Klings og Ytrings er mette ennå, halvannet døgn etter. Fantastisk var det, for ikke å si usannsynlig trivelig!!

- Er hjemme i Stavanger for et døgn, synes det var på høy tid å hilse på. Sist jeg så mine kjære befant jeg meg tross alt litt lenger sør på globusen. Siden sist har lillebror Jens begynt på ungdomskolen, og lillesøster Ida på samme videregående som jeg gikk på. Dermed har jeg igjen fått bekreftelse på at lærere rett og slett har en farlig god hukommelse! Mattelæreren jeg hadde fire timer i uken det første halvåret (altså for fire år siden nå), som tilfeldigvis er Idas kontaktlærer, har allerede tatt "er du søsteren til Ingrid?"-samtalen med henne, og begynte så å mene ting om meg som jeg ikke en gang visste at hun visste om meg..! Seriøst...vi var syv parallellklasser på hvert trinn da jeg gikk der! Stakkars Ida, det kan ikke alltid være like enkelt å leve i skyggen av storesøster ;) Haha...

- Nei, nå er det lalletid. I morgen skal jeg være flink og hente fram mine gode, gamle franske skills. Jeg skal nemlig lære meg litt fransk før the big trip to Paris! Hurra, fest og glede!

3 kommentarer:

Mari sa...

Vi vil aldri glemme viltgryta!

Aase Helene sa...

Hmm, tror kanskje det må ha skjedd en feil med mobilen min, jeg fikk visst aldri no invitasjon til viltgrytehuhei... ;)

Høres digg ut med en liten hjemtur, kos deg masse!:)

Pyselotte sa...

Paris?! Dette har du ikke fortalt meg noe om! Jeg som til og med hadde opp til flere parklunsjer med deg forrige uke. -snurt-