onsdag 1. august 2007

Back in business!

Den siste uken har egentlig bare gått meg rett forbi uten at jeg har fått så mye som et eneste sukk for meg. Det har resultert i tolvtimers arbeidsdager, stress, luftveisinfeksjon, mer stress, og en påfølgende sykemelding, men nå er det meste veldig på det greie i grunnen. Godt å få litt (lånt) tid til å ta det mer med ro, det trengs :) (sier jeg som akkurat kom hjem fra en to ukes ferie...her tåler man mye...) Men med til og med en sykemelding som var gjeldende fra og med i dag, hadde jeg riktignok ikke samvittighet til å legge enda mer ansvar på min stakkars flittige, fantastiske sjef (som måtte ha ringt land og strand rundt for å finne noen som kunne overtatt vakten min på en natts varsel). Dermed stilte jeg på jobb i Dyreparken tidligere i dag, der jeg leverte både oppsigelse og sykemelding, og la deretter blid og fornøyd i vei mot bob-banen, klar for å gjøre min siste innsats på en stund (man har da sykemelding for en grunn...). Og man kan vel ikke klage når man får skyss hjem etterpå - av selveste Trikkefører Syversen!


Ellers var Anders og jeg på en Kaptein Sabeltann-forestilling litt utenom det vanlige i går natt...Det som har blitt tidenes mest spektakulære Sabeltann-forestilling, kunne nesten endt i et pyroshow uten like, da den ene skuta rett og slett tok fyr under forestillingen..! Haha... Ryktene har allerede nådd Stavanger for å si det sånn! Bilder kan sees her: http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article499493.ece

Men nå får jeg legge meg til å sove, har nemlig planer om å komme meg tidlig opp i morgen og nyte det jeg håper skal bli en deilig solskinnsdag :) Men altså...jeg har jo for en gangs skyld fri, selvfølgelig kommer det til å regne...

Ingen kommentarer: