søndag 3. juni 2007

Oppdatering!

Dette innlegget dedikeres herved til Fløytefrøken Charlotte, som syntes det var altfor lenge siden jeg hadde skrevet noe nytt...

Denne uken gikk med til en tredagers gruppeeksamen i ped, der min eminente gruppe bestående av Bjarne, Aase Helene, Svein og Irmelinn (og så meg da...) spikret sammen en heidundrendes (?) eldrekonsert! Her snakker vi Jørgen Hattemaker, Edvard Grieg og Andrew Sisters i skjønn forening! Gøy var det ihvertfall :) For sikkerhets skyld hadde vi eksamen i dirigering torsdag kveld, etter at vi var ferdige med eksamenskonserten. Årsaken vil jeg helst ikke komme inn på, ettersom risikoen for et hissig utbrudd er faretruende stor...




"Bei mir bist du schön" og "Vaya con dios" - garantert schlager på eldresentre!

Takk kjære blondie-trio ;)

Gruppe 6 er "in the mood" :)
Wow, tenk at jeg fikk til å legge inn bilder og du! "Nei, nå står itte væla tell påske!"
Vår alles kjære Mari Klingen, sjefshora (eller går det i sjefsbrudepiken nå?) Carina Frantzen, og drømmepianistene Håkon Avelsgaard og Alf (ja, bare Alf) serverte noen utrolig flotte eksamenskonserter på Østsia denne uken! I morgen og på tirsdag skal klassen min i ilden... Jeg slipper heldigvis :) Men jeg skal være med og spille/synge på en del likevel, det blir gøy! Og så gleder jeg meg til Anders sin eksamenskonsert på onsdag! Hurra, livet er herlig! Og jeg har sommerferie :D
Ukens godgjerning: Jeg har skaffet Charlotte en kinodate til Pirates 3 - ha det koselig da, Fløytefrøken! ;)

1 kommentar:

Pyselotte sa...

Takk, kjære Ingrid, for denne oppdateringen og dedikasjonen! Den lyste opp min mørke kveld før eksamen.
Pirates er allerede sett (huffda) men den kan alltids sees igjen! Daten du skaffet pratet jo så varmt om blekksprutmonsteret i filmen, så han trenger kanskje litt moralsk støtte for å overvære den igjen!